W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji o wykorzystaniu plików cookies znajdą Państwo na stronie z informacjami o Cookies. zamknij

Komunikaty

  • Zmiana autoryzacji w usłudze Google Pay

    Zespół Google Pay ogłosił w Polsce zmianę sposób autoryzacji transakcji powyżej limitu 100 złotych.

    ... więcej
  • Informacja BFG

    Bankowy Fundusz Gwarancyjny.

    Informacja o uczestnictwie Rejonowego Banku Spółdzielczego w Bychawie w obowiązkowym systemie gwarantowania depozytów i zasadach jego funkcjonowania, w tym o zakresie podmiotowym i przedmiotowym ochrony przysługującej ze strony tego systemu. - kliknij

    ... więcej
... zobacz inne

Aplikacja Mobilna NASZ BANK

Udostępniamy dla Państwa APLIKACJĘ MOBILNĄ

NASZ BANK – bankowość w Twoim telefonie

Swobodny i bezpieczny dostęp do Twoich finansów 7 dni w tygodniu/24 godziny na dobę. Cenisz swój czas, niezależność i swobodę?

Jak zainstalować aplikację mobilną NASZ BANK?

 

W zależności od tego jaki masz system operacyjny na urządzeniu wybierz odpowiedni sklep internetowy, z którego pobierzesz darmową aplikację.

 

lub zeskanuj kod QR

Android                         iOS

 

Jak aktywować apliakcję Nasz Bank?


1. Uruchom Aplikację

Wpisz swój identyfikator bankowości internetowej, zdefiniuj nazwę użytkownika, dodaj urządzenie mobilne w bankowości internetowej

2. Ustal e-PIN

Ustal e-PIN,

którym będziesz logować się do Aplikacji
oraz zatwierdzać transakcje

3. Korzystaj
Możesz korzystać z funkcji Aplikacji według własnych potrzeb:

m.in. robić przelewy, zakładać lokaty
czy wybrać informacje widoczne przed zalogowaniem

Pamiętaj!!!

  • dbaj o bezpieczeństwo Twojego urządzenia mobilnego, instaluj tylko legalne oprogramowanie oraz wszystkie zalecane aktualizacje
  • zawsze używaj zaktualizowanego oprogramowania antywirusowego
  • pamiętaj, e-PIN do logowania w Aplikacji mobilnej Nasz Bank przeznaczony jest tylko dla jednej osoby – nie udostępniaj go innej osobie
  • kończąc pracę korzystaj z polecenia „Wyloguj”
  • bank będzie wysyłał komunikaty do użytkowników tylko i wyłącznie poprzez system bankowości elektronicznej, w Aplikacji po zalogowaniu lub w powiadomieniach push
  • bank nigdy i w żadnej formie nie będzie Cię prosił o podanie kodu dostępu (kodu e-PIN) do Aplikacji

SZCZEGÓŁY W INSTRUKCJI UŻYTKOWNIKA

Aplikacja Mobilna NASZ BANK (Android) - Przewodnik użytkownika - kliknij

Aplikacja Mobilna NASZ BANK (IOS) - Przewodnik użytkownika - kliknij

Polityka prywatności - kliknij

W APLIKACJI MOBILNEJ NASZ BANK DOSTĘPNEJ na www.rbsbychawa.pl

W  ZKŁADCE BANKOWOŚĆ  ELEKTRONICZNA

Zapoznaj się z  usługą Mój Rachunek - kliknij - w RBSBychawa